De training strategisch accountmanagement helpt accountmanagers om de transitie te maken van traditioneel, transactiegericht verkopen naar strategisch adviseur. In deze training leer je langdurige relaties op te bouwen en waarde te creëren voor zowel de klant als je eigen organisatie. Je ontwikkelt vaardigheden om effectief te communiceren op C-level en de toegevoegde waarde van je oplossingen overtuigend te onderbouwen. Daarnaast krijg je handvatten om strategische klantanalyses uit te voeren, invloed uit de oefenen binnen complexe klantorganisaties en succesvol om te gaan met bezwaren en onderhandelingen op strategisch niveau. Tot slot leer je ook complex DMU en klantcontactmanagement toe te passen.
Na deze training kunnen deelnemers onder andere:
Deze training wordt zowel als incompany als open inschrijving aangeboden.
Super leuk – de training strategisch accountmanagement is één van de trainingen die ontwikkeld is met behulp van onze sales klankbordgroep! Door trainingen met een klankbordgroep te bespreken, doen onze ontwikkelaars waardevolle inzichten op. Ontwikkelaar Marien deelde hier al eens wat over op onze LinkedIn.
Bij de Praktijkacademie Technische Groothandel bieden we al onze trainingen blended aan. Dit betekent dat de training een combinatie is van online en offline leermiddelen. Hierbij kan je denken aan een fysieke trainingsdag en een verdiepende of voorbereidende e-learning in leerplatform BeWizr. Waarom we zo’n fan zijn van blended leertrajecten? Dat vertellen we je graag in deze blog over de vijf voordelen van blended learning.
Vul hieronder je gegevens in om meer informatie te ontvangen over deze training.