Social selling is een krachtige manier om online relaties op te bouwen en commerciële kansen te creëren. In de training social selling leer je hoe je digitale kanalen strategisch inzet om in contact te komen met prospects, vertrouwen op te bouwen en jouw netwerk actief te benutten voor verkoop. Je ontdekt hoe je een professioneel en klantgericht online profiel ontwikkelt, waardevolle interacties aangaat en relevante content inzet om zichtbaar te worden bij jouw doelgroep. Daarnaast leer je hoe je signalen uit de markt herkent en op het juiste moment in gesprek gaat met potentiële klanten.
Na deze training kunnen deelnemers onder andere:
Deze training wordt als incompany en als open inschrijving aangeboden.
Eerder schreven we al eens een blog over deze training, omdat we er zó enthousiast over zijn! Dus, ontdekken wat je nog meer gaat leren en hoe deze training eruit ziet? Je ontdek het in onze blog.
Bij de Praktijkacademie Technische Groothandel bieden we al onze trainingen blended aan. Dit betekent dat de training een combinatie is van online en offline leermiddelen. Hierbij kan je denken aan een fysieke trainingsdag en een verdiepende of voorbereidende e-learning in leerplatform BeWizr. Waarom we zo’n fan zijn van blended leertrajecten? Dat vertellen we je graag in deze blog over de vijf voordelen van blended learning.
Vul hieronder je gegevens in om meer informatie te ontvangen over deze training.