Inleiding
Het succes van salespromotie hangt af van de verkoopinspanningen die je doet. Van de mate waarin je er in gelooft en er achter staat. De mate waarin je jouw verkoopacties planmatig inzet, gericht potentiële klanten benadert en initiatief toont om met nieuwe verkoopactiviteiten nieuwe marktsegmenten aan te boren. Daarbij zijn leadgeneratie en leadopvolging van groot belang. Succes komt met geplande salesactiviteiten naar aanleiding van salespromoties, zodat deze een echte aanjager voor de verkoop vormen.
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?