Inleiding
Het grootste deel van zakelijk Nederland is actief op social media platforms zoals LinkedIn. Toch gebruiken de meeste salesprofessionals LinkedIn als niet meer niet meer dan een veredelde kaartenbak en dat is zonde. Social selling is de meest laagdrempelige manier om in contact te komen met prospects en contact te houden met bestaande klanten. Dit vraagt om een scherp en up-to-date profiel, kennis van zoekmethodes, een succesvolle manier om te connecten en een duidelijke contentstrategie. Deze training reikt je alle actuele tools en vaardigheden aan om maximaal commercieel resultaat te halen uit social selling.
Wat levert deze training mij op?
Doelgroep
Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager.
Uitvoering
De training Social selling wordt als open inschrijving of als incompany aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert.
Blended learning
Na afloop van de training Social selling ontvang je een social selling boek, zodat je ook na de training voldoende stof hebt om er in je werk praktisch mee aan de slag te gaan.
Investering
Prijs incompany op aanvraag.
Informatie of aanmelding
Bezoek voor meer informatie of aanmelding www.praktijkacademiepittig.nl.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?