Training Offerteconversie

Inleiding

Als het gaat om offertes uitbrengen is het simpel: je moet je tijd omzetten in winst. Niet zomaar vanzelfsprekend prijsopgaves versturen en offertes verzorgen, maar deze daadwerkelijk aangrijpen als kansen voor omzet. Dat betekent bij elke offerte een excellente voorbereiding zodat de offerte exact is afgestemd op de wensen van je klant. Het een winnende offerte is. Die ook opgevolgd wordt, zodat je de kans op omzet daadwerkelijk maximaal benut.


Wat levert deze training mij op?

  1. Je realiseert een hogere offerte-conversie;
  2. Je richt het proces van offerteaanvraag tot opdrachtbevestiging foutloos in;
  3. Je brengt winnende offertes uit in opzet, aanbod, structuur, tekst en visuele vormgeving;
  4. Je presenteert offertes krachtig en overtuigend;
  5. Je volgt offertes succesvol op en brengt ze tot resultaat.

Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?

  • Wanneer een offerte?;
  • Voorbellen van offertes;
  • Nabellen van offertes;
  • De verloren offerte;
  • De winnende offerte.

Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?

  • Verhouding prijsaanvragen/offertes;
  • Conversieratio offertes;
  • Percentage gewonnen offertes;
  • Percentage verloren offertes.

Leaflet
Download hier.

Kenmerken

Doelgroep: Baliemedewerker, commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Deze training is een slimme combinatie van e-learning, fysieke training en learning on the job
Uitvoering: Wordt incompany aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training Verkoopstrategie

Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?

< Je bent bij 1 van >