Inleiding
Je kunt een hoge omzet hebben, maar zonder marge heb je er niets aan. Je kunt de marge vergroten door de prijs hoog en je kosten laag te houden. De marge wordt berekend op verkoop minus inkoop. Maar er is meer ruimte in de marge. Namelijk door de kosten te verlagen! Daar kom jij om de hoek kijken. Jij kunt een belangrijke rol spelen bij het verlagen van de kosten. Jij bent de sleutel in het rendement van je bedrijf. Dat vraagt inzicht en bewustwording. En vooral bewustwording van jouw rol daarin door bijvoorbeeld scherp te onderhandelen en weg te blijven uit de negatieve prijsspiraal. Door meerwaarde buiten de prijs te verkopen en de tariefstructuur te verbeteren.
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?