Inleiding
Verkopen is er niet makkelijker op geworden. Met meer (internationale) concurrentie en meer margedruk is verkopen nog nooit zo uitdagend geweest. Jij moet het maar doen in de één-op-één met je klant! In een tijd waarin het lijkt alsof alle klanten méér voor minder willen. Toch switcht maar 25% van de inkopers van leverancier omwille van de prijs. 75% daarentegen gaat om service, oprechte aandacht en maximale betrokkenheid bij het bedrijf en de inkoper. Omdat je buurman in veel gevallen hetzelfde verkoopt, is het drie keer per jaar presenteren van je productcatalogus pass. Succes zit hem in het echt in de schoenen van de klant staan en hem helpen met ‘slim’ kopen. Morgen beginnen is morgen resultaat!
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?