Inleiding
Het business-to-business koopproces vindt steeds meer online plaats, vooral in de oriëntatiefase. Klanten en prospects zijn steeds beter geïnformeerd door betere toegang tot informatie. Slechts een vijfde van de totale tijd tijdens het koopproces wordt besteed aan praten met salesprofessionals van leveranciers. Wil je dus meer invloed hebben op het koopproces dan moet je als salesprofessional zelf ook online zichtbaar zijn. Dit betekent het delen van relevante en inspirerende content op online kanalen waar klanten en prospects zoeken. Deze stap naar kennisleiderschap tonen vraagt nieuwe kennis en vaardigheden. In deze training leer je de belangrijkste basiselementen om structureel te bouwen aan je online netwerk en het uitdragen van je eigen kennisleiderschap in jouw markt.
Wat levert deze training mij op?
Doelgroep
Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager.
Uitvoering
De training Commercieel kennisleiderschap wordt als open inschrijving of in company aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert.
Investering
Prijs incompany op aanvraag.
Informatie of aanmelding
Bezoek voor meer informatie of aanmelding www.praktijkacademiepittig.nl.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?