Inleiding
Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen? Wat jouw bedrijf uniek maakt? Kortom: kun jij zeggen dat jouw bedrijf een aantrekkelijk partner is? Belangrijk, want klanten komen niet vanzelf naar je toe. En ze blijven evenmin vanzelf. Je zult hen er steeds weer van moeten overtuigen dat je van waarde kunt zijn. Niet in een opgedreund rijtje vanuit een sellogram. Je moet de missie en visie van je bedrijf kennen, voelen, doorleven, hanteren, uitstralen en overtuigend kunnen ‘verkopen’ aan je klant.
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?